Portal LinkedIn to wyjątkowy kanał komunikacji, który łączy profesjonalistów. Dziś służy już nie tylko do działań rekrutacyjnych, ale również do nawiązywania kontaktów biznesowych i wymiany doświadczeń. Jego użytkownikami są osoby ze średniego i wysokiego szczebla społeczeństwa, w tym między innymi dyrektorzy, menadżerowie, marketingowcy i specjaliści. To jeden z najprężniej rozwijających się mediów, jeśli chodzi o budowanie wizerunku marki w Internecie, a także bardzo atrakcyjne miejsce do promocji usług i produktów – Twoja firma musi być tu aktywna!


Pokaż, że się rozwijasz i jesteś na bieżąco.
Początki LinkedIna to głównie konta prywatne oraz działania rekrutacyjne. Dziś ten serwis społecznościowy to znacznie więcej – to cenne źródło informacji o marce, jej działaniach, osiągnięciach, inwestycjach i celach. To także doskonałe miejsce do pozyskiwania nowych kontaktów biznesowych. Strategia komunikacji marki na portalu LinkedIn znacznie różni się od contentu, który publikuje się na pozostałych kanałach mediów społecznościowych. Tu stawia się na profesjonalizm, wysokie kompetencje i renomę. Z przyjemnością zajmiemy się tym za Ciebie.
Dlaczego prowadzenie profilu na portalu LinkedIn jest tak ważne?
- Budowanie profesjonalnego wizerunku marki i pozytywnego wizerunku pracodawcy.
- Obserwacja działań konkurencji i możliwość reagowania na zmieniające się trendy.
- Możliwość poszerzania kontaktów biznesowych.
- Wzmacnianie zaangażowania pracowników i budowanie przyjaznej atmosfery pracy.
